Friday 20 July 2012

♥ Rancangan tak di planning ♥

Hari selasa antar ika balik ke lcct so memang dah rancang nak ke
masjid india jalan-jalan hujan jangan cakap punya la lebat then wiper
kereta sis kelam tak nampak then atek cakap dengan mum la
tidur satu malam la then mum kata okey so dari masjid india terus
ke klcc dorang nak beli shoe and memandangkan tidur dengan tak bawak
baju seluar panties bra sabun shampoo sabun cuci muka make up baju tidur
then pergi marks n spencer beli panties mujur masa pergi masjid india
tergerak hati mau beli baju kelawar so pakai la sorang satu
so lepas dah isi perut semua kol 1 lebih carik hotel kat corus sekali
mahal and bilik tak de so pergi swiss garden mujur ada amek family room
so malam tidur pakai baju kelawar dengan tak pakai bra freee habisss
then cuci muka pakai sabun badan miahahahha dengan pad tak bawak
mujur tak peyed banyak kalau tak pening kepala then esoknya mandi
koboi pakai balik baju sama panties jek tukar tu pon dah rasa tak selesa
ohh ya sepanjang tu iphone mum tak de bateri tu yang merapu pi carik
mujur ada charger home dengan charger car settle yang bestnya
charger iphone memang la tak bawak then charger bb pon tak bawak
miahahaha so memang banyak benda la tak bawak so esoknya muka
berminyak seyyy so sempat la beli baju tidur cartoon untuk raya weee
and panties beli 3 set dalam 1 set tu ada 5 item so ada 15 item so cukup la
aku nie jenis suka bra and panties color full bagi aku la biar la lawa sangat
coz aku yang pakai aku yang tengok so untuk kebahagian aku la kiranya
memang la blom bersuami so suami tak tengok cehhh biar la aku yang
tengok wekkk :p so sempat beli make up kat sephora shuker shuker
sempat pi tanya pasal galaxy note pink cehhhh kat kl ada 1000 unit note
pink kat johor cuma 20 unit jek hampehhhhhhhh
so lepas nie tak kesah la pi kl ke singapore ke mana-mana ke walau dikata
ala tak pe satu hari jek aku ingat nak bawak bag letak baju pakaian dalam
bedak sabun cuci muka semua dalam bag so nanti tak de la kena macam gini
walau dah dua kali kena macam gini kekekekekek
next time buat lagik la best la plak :p
aku balik jek umah yayaz melekat dengan aku sampai berak pon suruh aku
cuci aku plak boleh jek cuci sedangkan sebelom nie tak reti kuikuikui
sampai la sekarang melekat ajek aku tak kesah pon suker lagik adalah
dapat cium yayaz puas-puas suka bulik yayaz kekekekeke
walaupon ragam yayaz buat rasa macam arghhhhh tapi tak mengapa
demi si kenit aku tak kesah layan ajek la :p

No comments:

Post a Comment