Saturday 21 July 2012

♥ Ramadhan 1433 ♥

Alhamdulilah di panjangkan umur oleh Allah untuk mengecapi nikmat
bulan ramadhan tak sabar nak pose ehhh kejap lagik kan pose :)
Alhamdulilah tahun nie aku dapat sambut hari pertama ramadhan
coz minggu lepas aku dah peyed so dapat la sambut yeahhhhhh
selalunya bila dah nak dekat pose aku kira seyy takut jek terlepas
tak boleh nak pose aku harap sangat tahun nie aku dapat pose tak ponteng
kecuali peyed la harap-harap berjaya la niat aku yang satu nie moga aku tak
tergodas or di godasss miahahahhaah so walau jauh mana pon berjalan
balik tetap steady maintain jek cergas tanpa bermasalah
aku terfikir aku nie kan jenis tak suka sahur nanti kalau ada suami macam
mana ekk kekadang macam best jek baca cerita orang yang bersuami
menyediakn sahur untuk suami dorang bila la aku nak hadapi semua itu
aku nak jadi isteri solehah yang boleh membanggakan mum dengan daddy
itu saja apa yang ada dalam fikiran aku moga Allah kekalkan niat aku
seperti itu hey aku sedang menunggu solat terawih nie tak sabar nak jumpa
Mecca rindu sangattt sangatttt untung don daniyal dapat sambut puasa di sana
haishh jangan ingat dia....!!!!
didi tak boleh pose suka la dia bila la ekk aku nak post kat blog aku and suami
ingin mengucapkan selamat berpose....eiii tak sabar bertenang bertenang
dah use ringtone and msg tone pose and dah use case untuk pose weeeee
tapi digi aku buat masalah tak de logo blackberry haishhh sakitnya hati dah nak
kena pergi digi centre untuk bertanya hampeehhhhhhhh
so sahur apa ye nanti hurmmm entah la no idea

No comments:

Post a Comment