Monday 9 July 2012

♥ Murah Saja Tapi.... ♥

Aku ingat nak beli samsung corby 2 pink la dapat rm250
yang ini dapat access tenet tu yang suker habis tu bila la dapat beli
ekk...???
galaxy note aku dah amek masa friday harap-harap dear bagi la balik
duit untuk amek amin mudah-mudahan so raya nanti aku ada phone
baru yipppyyyyyyyyy
so maybe aku akan laburkan lagik rm250 untuk beli corby 2 so nampak
la macam tak menunjuk sangat sis plak tanya kawan-kawan kerja dia
nak ke tak dorang nak before tu sempat godass ika suruh beli jugak
berjaya ika pon nak yipppyyyyy shuker shuker....!!!!
aku maybe lepas nie dah tak use iphone lagik simpan sayang oo
and aku nak buang segala kenangan aku berkenaan don daniyal
now Alhamdulilah aku berjaya step by step untuk lupakan dia tapi
bila nampak gambar dia hati aku berdetak macam nak putus apa
maksudnya ek...???
so lepas nie aku akan gunakan corby 2 sebagai handphone ku
orang mesti akan cakap apa ke bangang nah aku nie iphone lagik
much much better dari corby 2 tapi apa pasal aku downgrade???
saja nak try jadi orang yang biasa-biasa kekekkee geli siot ayat tu mawww
or maybe bila dah beli aku just simpan dulu tapi geram jugak tengok
aku siap tanya nany nie kalau jatuh ke apa lasak tak ek..??
aku nak carik smartphone tapi sangat lasak and tak sensitippp
semua tahu aku jenis cepat bosan kalau use same phone berlama-lama
paling tahan lama tu iphone 4 black aku sampai setahun aku use kuikui
yang lain paling lama pon 8 bulan ke atas lepas tu aku akan search nak
handphone lain lagik aku kalau raya mesti nak tukar pakai phone baru
macam dulu yang pergi raya masa deepavali sempat tu aku beli phone
baru semata-mata nak tukar phone baru see kalau ramadhan aku tak
exited sangat so bila dah beli mesti tujam tu jugak nak tukar phone baru
aku harap la suami aku jenis tak kesah and tak marah pon malah kalau ada
modal hanphone yang baru keluar mesti dia akan tanya aku nak beli tak???
then kalau aku kata nak tujam tu jugak dia ajak aku beli tapi ada ke jenis
macam gitu??? kalau ada bahagianya rasa hati ku....!!!
tapi aku memang suka bertukar-tukar phone tak suka stick dengan satu
phone berlama bertahun mesti akan bosan so apa lagikkk jommm kita
tukar phone ehh raya nie aku tukar phone galaxy note weee tak sabar
nak pakai seyyyy....!!!
harap-harap my dear kasi la duit untuk galaxy note pink tu kalau tidak
sure melalak tergolek-golek aku...ohhh dear plsss laaaaa

No comments:

Post a Comment