Wednesday 11 January 2012

♥ Tak Terupdate ♥

Haishhh dah tak berupdate blog aku yang satu nie apa yang aku mau
update pon aku sendiri tak taw sowie ye blog seyes tak taw
tak de benda yang nak di coretkan tak sanggup nak type kedukaan :(
kepala aku nie asal bangun tidur jek mesti sakit tak taw lah kenapa
biarkan ajek lah ekkk sob sob sob...!!!!
uwaaaa bosannya tak taw nak buat apa apa best untuk dibuat yek..???
nak dengar MJ12 malas aku nie lepas kol 12 jek terus off lappy abes dah tak
taw nak buat apa mengadap lappy nie just use iphone tu pon kejap ajek
aku semalam tak de kerja just download apps game saja-saja ajek abes dah
tak taw nak buat apa nie ingat nak tukar ringtone tapi tak de idea so just
use basic ringtone yang sedia ada dalam phone jek lah lagik bahagia
ingat nak jailbreak lah iphone aku nie ye lah kan warranty dah habes so
okey apa memula aku ingat nak buat tahun 2013 tapi lama lah plak kuikuikui
tapi sapa boleh tolong lakukan tapi atek kata kalau jailbreak pon ada problem gak
ala nie yang tak best baru ingat nak carik game yang best free tapi tak de plak
dah ler nak game best2 semuanya kena bayo stress i taw tak....!!!!!
tak pe tak pe aku mau carik lagik game apa yang best untuk di download hehehe
kepala aku nie makin menjadik-jadik plak sakit benci seyy apa cara nak buat
hilangkan sakit nie...!!!!

psssttt ustaz don tu ensem bangat boleh tak nak berangan nak kenal dgn dia :p....!!!
rajin plak tengok 30 min bersama ustaz don auwwww....gedik sungguh aku nie kan
tak pe selagi belom terikat selagi itu boleh tidak ada masalah nanti bila dah diikat
cannot lah buat macam gituk kena setia tak boleh curang-curang huhuhu....

No comments:

Post a Comment