Monday 2 January 2012

♥ Sangat Penat ♥

Penatnya badan nie kepala pon bukan main lagik sakit sangat sangat
dari JB ke KL kemudian ke Kedah selepas itu ke Perlis kemudian balik
semula ke Kedah selepas itu ke Penang selepas itu naik semula ke Kedah
kemudian ke Perlis selepas itu ke Kajang selepas itu kembali semula ke
JB jauhkan perjalanan kami sekeluarga...???
ikutkan 1 aribulan dah balik tapi ada sedikit benda belom settle so
ari nie baru balik nanti lah ada masa aku story satu persatu cerita
sekarang nie tak boleh lah coz badan penat lepak rasa macam nak hempas
hempas saja badan nie kat katil rindu oo kat katil kat bantal kat aircond
poyo tak poyo kan hurmmmm nasib baik ada back up u mobile
iphone aku bikin masalah tak ley call masuk and call luar nie betol2 mintak
tukar iphone 4s nie uhuhu nanti lahh yekk tunggu selepas raya cina nie Insya
Allah kalau ada rezeki buat aku untuk memiliki iphone 4s.....
kejap ajek weyyy dah masuk tahun baru 2012 bermacam-macam terjadik
pada 2011 aku rasa tahun paling teruk ialah 2011 memang dugaannya betol2
menyeksakan sangat-sangat menyeksakan hurmmmm
untuk tahun 2012 nie yayaz dah tak de bubu dunia yayaz hanya ada baba dia
and kami sahaja mujurlah dia jenis tak kesah kalau ada okey ada kalau tak de tak
dicari sepanjang kami holiday tak de satu pon keluar dari mulut dia carik bubu setan
dia nak tahu kenapa aku panggil bubu setan nanti lah yek aku story moryyy
rasa macam kalau boleh di tahun 2012 nie aku nak rasa more happy more bahagia
more senang more banyak duit sangat-sangat hope semuanya akan menjadi
kenyataan bukan main lagik nyilu kepala aku tak pe sabo sabo...
boleh plak masa kat kedah lidah aku kena pecah-pecah nak makan pon susah
lepas tu tekak pon rasa tak selesa hidung jangan cakap lah selsema tersumbat
sampai sekarang nie selsema masih belom okey nasib baik tekak dengan lidah
dah okey iskkk aku tak ley nak lelama nie kepala aku semacam nyilunya nak
kena kasi taw mum nie nanti aku story lagik ekk tengok lah esok kalau aku ada time....
bye bye 2011 semoga kehadiran 2012 nie menyinari kebahagian kesenangan buat
keluarga aku....!!!! nanti pejam pelik pejam pelik tengok tengok dah 2012 habis
buat entry 2013 plak heheheh over kay pupuiiiiii

No comments:

Post a Comment