Thursday 19 January 2012

♥ Hello Kitty Debit Card ♥




Syukur Alhamdulilah berjaya jugak memiliki debit card hello kitty yippyyyy
dah lama taw aku tengok tapi just tengok tak baca ingat credit card sampai lah
hari selasa pergi bank baca betol-betol wahhh debit card then suruh daddy tanya
daftar masukkan rm200 jek so tadi dah buat yeayyy dapat actually ada 2 type
masa aku baru-baru daftar orang tu tunjuk nak mana satu yang red or pink aku
pilih pink sekali sis nak red tak dapat coz kena masukkan rm1000 huhuhu frust
sis bayangkan kebanyakkan pakai debit card nie kesemuanya ialah Chinese girl
mana-mana semua kuarkan yang ini okey nie debit card kalau aku nak shopping
can use this as long dalam akaun ada duit fine boleh shopping best tak...???
super duper happy yeeeayyyyy dapat jugakkk so lepas nie mana-mana nak shopping
boleh use my hello kitty debit card Hong Leong Bank shuker okeyyyy
aku buat kat hong leong bank kat permas kat situ ada kenal orang dalam maybe coz
kenal tu yang masa memula dia tanya nak pink or nak red huhuhu
bagi aku lah red tu kureng pink jugak yang lawo okey....!!!!
aku search kat tenet now ramai amoi-amoi ada debit card hello kitty so bangga la
kalau taw ianya debit card dah lama aku use tak payah bukak account CIMB bank
kan aritu aku apply debit card kat CIMB bank leceh lah nak use kalau yang hello kitty
nie kan use as debit card dengan keluarkan duit easy kan tak payah nak bawak
banyak-banyak card weeeee shuker ye lah selama nie baca ajek mum pon cakap
ramai chinese yang apply so tadi nampak memang betol lah weyy siap bayar hutang
lagik walaweyyyy gombira tidak terkata bebehhhh so lepas nie senang lah kalau nak
beli barang online shuker shuker just bawak i/c and sediakan rm200 dah bolehhh
lepas nie kalau de extra duit ley masukkan dalam debit card hello kitty then boleh
shopping seolah-olah bawak credit card auwwwww hahaha tengah gembira sakan ni
yeayyyyy dapat shuker macam nak lompat-lompat seyyy

No comments:

Post a Comment