Monday 30 January 2012

♥ Kasi Iphone 4s Ensem ♥





Semalam pergi holiday plaza carik yang moshi moshi tu dah lama nak beli tapi
itu ler masa tu tengah tak berduit so diam saja lah kiut apa orang call use
moshi moshi tu jawab call auwww....!!! okey back to the case actually nama
case tu element case vapor pro just bumper ajek tapi a bit leceh coz nak kena
open dengan close pakai skru so memula babam beli black white aku pon
masa tu still guna iphone 4G so malas lah nak letak tu semua ingat memang
akan letak if aku beli iphone 4s then lepas dah dapat tu sis nak beli siap tanya
color orange ada ke tak bila sampai masanya sis tak nak aduhaiii sakitnya hati
tu yang semalam pergi aku beli full pink babam beli black dengan champion
manakala didi beli pink and black kita boleh beli full pink or campur black pink
tapi aku tak minat black pink sebab pink dia nampak macam tak naik so aku beli
full pink ada pilihan sama ada kita nak tampal sticker kat bahagian belakang or
tak aku malas mau tampal biar kan ajek lah hurmmm.....!!!!
actually kalau iphone putih bila letak case color-color pastel or cool sangat
naik dan sangat chantek weee tapi kalau black dia seperti edisi terhad lah plak
sebab letak apa-apa color tak berapa nak naik seyyy sabo ajek lahhhh
sempat gak aku beli case hello kitty yang ada blink blink tawar punya tawar
dapat lah rm88 sebab mana-mana tempat pergi semuanya rm100 ++
stress kan babam kata kalau beli case blink blink macam gituk yang terlebih jaga
case berbanding iphone tapi seyes masa aku pergi jusco hari sabtu ramai seyy
yang dah use iphone 4s sana sini semuanya color putih chantekk...!!!!
tapi yang hampehnya kat holiday plaza case iphone 4s agar terhad tak banyak
pilihan yang masih banyak iphone 4G aduhaiiii sabo ajek lahhhh.....!!!!

No comments:

Post a Comment