Tuesday 17 January 2012

♥ Mimpi Pelik ♥

Semalam aku mimpi pelik nak taw??
Begini aku dibicarakan di sebuah mahkamah atas kes rogol..bukan aku selisehhh okey seorang lelaki nie beritahu hakim yang aku merogol dia yang tak boleh lah muka aku punya lah geram aku siap cakap dengan hakim dia lelaki macam mana saya nak rigol dia sempat plak tu aku cakap kalau aku rogol dia aku rugi aku hilang dara lepas tu aku yang mengandung bukannya dia walaweyy apa lah ek maksud mimpi aku tu????
Terfikir aku macam mana seorang pompuan boleh merogol seorang lelaki kalau pusing boleh lah kata kerap berlaku nie kalau pompuan macam mana nak rogol lelaki???
Bodoh lah kan siap boleh mimpi macam gituk semua tengok muka aku peguam hakim yang tak boleh blah lelaki tu boleh kata aku rogol dia muahaha aku siap buat muka menyampah ada ke ekk??
Ok lah mau berangan mimpi tawen dengan doktor auwww gedik seyy

No comments:

Post a Comment