Tuesday 10 January 2012

♥ Berangan-angan ♥

Apa yang best ek untuk berangan??
Tadi mata punya lah kelat now dah
Tak haishhh leceh lah macam ginik
Wahaii mata oiii kalau nak sleep
Just sleep saja lah plss tak mo
Bikin hal start ari nie dah tak yah
Makan ubat cuma tinggal utk 3 month
Makan ubat keluarkan minyak dari
Badan sangat sedikit leceh bukan apa
Masa pergi kedah kalut aku carik toilet
Selalunya aku jarang taw boleh membuang kat mana2 toilet tapi sejak
Makan ubat tu tak senang duduk harus
Carik yang selesa kalau tak haishh
Merana lah aku menahankannya
Nie pon perut dah rasa tak selesa
Means nak period aku berharap agar
Semuanya akan kembali normal tu
Jek lah harapan aku pada kesihatan
Diri aku entah lah kay lah nak paksa
Mata utk tido karang bangun kepala
Sakit okey nite mau berangankan
Si shenta hati skrg nie tgh bikin pasal
Post kat twitter dgn pesbok ayat cintan
Geli seyyy hahahha saja jek bikin pasal
Dah lama tak bikin pasal muahahahha
Kay lahhh nite sweet dream ZzzZz
Nie pon kepala aku sakit menarik narik
Aduhaiii seksa rasa :(

No comments:

Post a Comment