Thursday 5 January 2012

♥ Bunyi-Bunyian ♥

Mata kenapa masih belom mengantuk kan bangun awal tidur lah wahai
mata kerna pagi nanti pon kena bangun awal jugak haper...!!!
sejuknya bilik tutup aircond sebentar tak mampu nak type pepanjang nanti
so lepas dah settle type apa yang patut lepas tu bukak aircond then
kebabommmm melepaskan penat lelah dibadan ku ini
haishh bila lah nak keluar feel gantuk nie dah lepak apa atas katil sambil
atas peha ada lappy jommm mata kita tidur jommmm
sekarang nie aku sedang bercita-cita untuk kurus lepas tu nak jadi
stewardess doakan aku berjaya ehhh aku dah cakap dengan mum huhuhu
entah lah macam dah tanam terus niat di hati nak jadik stewardess apabila
aku berjaya kurus nanti susahnya nak kurus tapi senangnya nak gemokkkk
kenapa lah badan aku nie tak jadik seperti ini senangnya nak kurus susahnya
nak gemok perghh kalau ler dapat memang bahagia seyyy akuuuu
gemok gemok gemok benda yang paling selalu orang persendakan aku benci
manusia seperti itu aku doakan sesiapa yang suka mempersendakan orang gemok
nie badan dia akan sama gemok seperti orang yang dia persendakan aku nak
biar mereka rasa apa yang orang gemok nie rasa so biar dia tahu yang orang
gemok nie pon masih ada hati dan perasaan bukannya sedap sedap rasa saja nak
dikutuk-kutuk mostly lah kan orang yang suka persendakan orang gemok nie ialah
orang orang MELAYU donno why mereka ada satu jenis yang suka mempersendakan
bagi mereka apa yang orang gemok nie lakukan ada saja salah dimata mereka
buat benda baik disalahkan lagik kalau buat benda salah mau dikutuknya sampai
akhir hayat kekadang aku rasa orang yang rasa diri dia lawo nie lebih menyakitkan
mengutuk macam lah mereka always jadik lawo sampai akhir hayat sedar lah
tak semestinya orang gemok nie akan always gemok memang boleh kurus tapi
makan masa lah biar jadik gemok sehat daripada kurus berpenyakit betol tak???
dan tak mustahil orang kurus nie akan boleh berubah menjadik gemok yang amat
dahsyat so ingatlah jangan sesekali anda menghina manusia yang bertubuh gemok
mereka pon sama seperti manusia lain cuma orang gemok nie istimewa coz dia akan
always setia tidak akan curang bagi dia pasangan yang hargai diri dia adalah yang
istimewa tak caya cuba baca paper aritu ada kuar article mengatakan bahawasanya
pompuan cantik nie lebih banyak yang curang buktinya ada depan mata tak cantik
mana pon tapi still curang so nak kata apa bola itu bulat ada ajek apa gemok tapi
menawan hurmmm fikir-fikirkan lah yekkkk....

No comments:

Post a Comment