Tuesday 3 March 2009

♥ Kisah lagik.. ♥

Pergi city square coz nak bayar baju dgn nak tetapkan tarikh
lepas tu masuk popular pergi tgk-tgk something sambil pak tam
dgn cik ina beli buku tuk resit
so lepas tu pergi beli bola-bola ( aku x taw pe nama makanan tu )
so sedang menunggu makanan tu siap aku pon mulakan topik
saja jek nak buat jahat..!
so aku pon cakap ar di antara kita ( aku, kakak dgn pak din )
sapa antara kami yang akan kahwin dulu so
runding jari kat kakak second nya soklan
sapa di antara kami bila dh kahwin bape bulan baru pregnant
so di antara kami senyap gak sampai lah aku bersuara usik pak din
ntah2 wife pak din yang pregnant bila dua bulan nikah
hahahaha gelak mcm pe kitaorg
so pak din pon ckp ar nak carik waktu stategik
maksud nya apa yg aku usik tu pak din setujuk lah
so aku pon ckp aku pulak kalau boleh nak waktu tgh period
pak din kata rugi hahaha rugi pe ya..?
so kakak diam jek apa lagik kitaorg pon kata ar
ntah-ntah kakak anak setahun satu Hafis kerja keras
jahat kan actually bukan jahat more to notty....!
aku pelik ar dah 3 hari berturut-turut mimpi kahwin
aritu mimpi kena masuk minang then pihak lelaki nak kahwin bulan 4
keesokkannya mimpi kahwin sembunyi2 masa tu mum x taw mana pergi
tup2 mum balik dan masa 2 mum x taw aku dgn kakak dah nikah
then hari ke-3 aku mimpi aku dah nikah tinggal nak bersanding
baju masa 2 kosep colour merah baju luar colour gold
masa tgh make up tu terasa seperti betul atau lebih tepat
terasa seperti betul aku di make up kan...
uuuuwaaa pe maksud mimpi aku nie..?
dah ler pandangan muka suami aku kabur aku x taw sape... :(

No comments:

Post a Comment