Monday 2 March 2009

♥ Kenduri ♥

Sabtu lepas pak tam dgn bek buat kenduri
kenduri doa selamat coz rumah dah siap & nak duduk
so sampai jek apa lagik membedal lar abg ajak makan
so alang2 abg makan aku pon join lar
pas abis makan semua aku pon pi depan gurau punya
gurau best giler kacau si kakak dgn si Hafis
masa nie lah nak mengetaz
aku pon teringat lah best gak kalau kacau K_rul
coz aku pon dari hari tu nak misscall tapi tak mizcall gak
so K pon msg ar hehehe sedangkan ketika tu aku tgh dukung Balqis
anak abg bek, sebelum dukung balqis aku dukung rossa cucu mak cik som
lepas tu tetiba hujan renyai makin lama makin lebat
dalam hujan tu menyanyi kacau si kakak pastu
amik gambar Hapis lar, mak, bibik, kakak, pak din, pastu aku dgn pak din,
kak eta dan jugak abg han saja jek nak gedik-gedik
sedang kacau-kacau tetiba pak tam kalang kabut
nak pergi hospital ingat kan apa pasal rupanya bek sakit perut
jantung nie usah ckp mcm nak tercabut kalang kabut masa 2
dgn pak tam pergi sampai mama & papa bek ketinggalan
pas 2 atek tanya dorang nak pergi ke kalau nak atek nak hantar
so aku tunjukkan jalan nak pergi hospital jalan abdul samad
selesai semua balik rumah bek dgn segelintir masih tunggu kat luar
lepas tu aku dgn pak din makan masa tu mak dah nak balik
lepas 2 tunggu pak tam balik sebab nak balik rumah
last2 kesudahannya tidur rumah pak tam tanpa di rancang
dgn pakai baju kurung sebab tak bawak baju pon
selongkar jumpa lah boxer pak tam
so bedal jer lar janji dapat bukak kain lagik time2 period ada
leceh jugak..!
pak tam balik dah nak dekat pukul 2 letih sesangat
kesudahannya tidur dgn tak pakai selimut coz rimas
pagi2 dalam kol 7 lebih bangun dgn keadaan di selimut kan oleh bibik
dengar mum kata nak balik aku pon cakap nak balik
takut jek tikar terkena darah...!
balik mandi bagai kasi ikan makan semua...
bek rupanya terkena jangkitan kuman pelik boleh jadi mcm gitu sekali....

No comments:

Post a Comment