Wednesday 11 March 2009

♥ Dol ♥

Semalam ikut pak tam dengan bek pergi check up
hehehe penuh clinic dengan ibu-ibu mengandung
macam-macam patern perut hehehe
sampai jek dalam kol 6 gitu orang ramai jenuh gak menunggu
tujuan aku ikut nak record pergerakkan dol ( si kecik dalam perut bek )
then sementara tunggu tu ada lah nampak akak nie punya husband
handsome giler perghh akak tu okey-okey jek
anak dia sebaya umairah, sibuk budak kecik tu nak balik
kesudahan main jap dengan budak kecik tu
pas tu nampak satu akak nie husband dia spesis yg ciri-ciri
lelaki yang aku nak lar...~ romantik giler pas kuar jek dari bilik
doctor dia peluk and usap-usap belakang wife dia
sambil kiss wife dia perghhh bertuah nya akak tu...
tu yg aku cakap dengan bek lar...
lepas 2 aku pon kuar jalan-jalan menegakkan urat kejap
budak kecik tu ikut kat belakang aku pas 2 aku patah balik
dia ikut gak hehehehe...!
pas akak tu dh sudah bek plak masuk so scan tgk dol
tapi umairah panggil adol hehehe
dokctor kata baby semua okey nampak degupan jantung dol
so bek tanya lah dah nampak ke jantina nya
doctor try tgk doctor kata dah nampak macam boy
tapi tak pasti lagik tunggu bulan depan
masa doctor terangkan dengan pak tam serius aku tak faham
aku tengok muka pak tam dengan muka doctor tu pas 2
tengok balik kat skrin scan tak paham gak so diam jek
last2 tanya bek so bek terangkan heheeeeee
pas dah siap bek kena pergi amik darah dgn kencing
kat tingkat bawah sunyi giler seram gak
dah lah kl 8 lebih sunyi lak 2...
isk sib baik tak de nampak apa-apa....

No comments:

Post a Comment