Sunday 22 March 2009

♥ Happy Birthday To Me... ♥

Happy Birthday to me
Happy Birthday to me

uwaaa dah tua masuk 19 tahun...
tak best nya...!
umur bertambah masuk start belajar
uwaaa abis kena baling tepung dengan cake
keje si kakak dengan bibik...pas 2 bibik wish aku
dah kena mandi sejuk...!!!
pas jek mandi mum wish b'day aku sambil aku mintak mum cium
fad pon msg aku wish hehe msg dari fad

Selamat Hari Jadi... *** semoga kau panjang umur,
di murahkan rezeki, bahagia bersama family dan org istimewa
semoga tahun nie kau dapat ramai kawan lelaki
x pon teman lelaki ke...hihihi..semoga hubungan persahabatan kita
kekal hingga akhir hayat ea....

msg dari jiji~

Happy Birthday sha..!

wish dari angah

http://forum.cari.com.my/viewthread.php?tid=408355&extra=page%3D1

thx korang sudi mengigati tarikh lahir ku..!

19 tahun lepas tat kala pukul 12:32 AM
aku dah pon selamat melihat ke dunia setelah sekian lama dalam perut mum...

1 comment: