Tuesday 17 March 2009

♥ Gossipp ♥

Aku pelik ar nie kes isu sal fasha sandha dengan si nora danish
aku dah lama nak cakap sal isu nie tapi malas pulak nak mentype
aku tengok lah kan si fasha sandha tu dah macam meroyan apa jek
si nora danish tu tak de nya nak mengacau kehidupan si fasha nie
tup-tup cakap yang si nora danish tertekan aku tgk si nora danish
bahagia dah dapat orang baru...!
aku suka part nora danish templak kan si fasha sandha hah baru ko taw
dunia nie tinggi ke rendah sesuka hati jek nak mengacau ketenteraman orang
si fasha sandha tu ko dediam jek lah kalau nak amik ex suami nora danish
nie tak meroyan macam hape...! cuba lah jadi manusia yang berakal
nie tak buat malu kaum perempuan jek...
aku malas lah nak cakap sal hal nie tak de faedahnya
tapi seyes lah muak dengar gossip sal si fasha sandha
boleh di kata kan hampir seluruh filem ada dia....
muak tu macam dah tak de artis lain
filem gambar dia.......majalah gambar dia......paper gambar dia....

No comments:

Post a Comment