Friday 16 January 2009

♥ Permata yang hilang ♥

Dah lama nak bukak story nie
tapi macam malas erm....
aritu tgk cite nie di sebalik cerita nie
banyak pengajaran yang dapat
terutama buat gadis-gadis...
aritu pasan gak kat forum
ada cerita sal buku yang bertajuk
" Permata Yang Hilang "
tapi tak faham apa yang nak di sampaikan
oleh buku tu sebab aku sendiri tak pernah
tengok buku tu....
rupanya baru ku tau permata itu
adalah mahkota buat seorang perempuan...
kisahnya ku sangka permata itu ape....
macam batu ke...sengal giler aku...!!
sejak dua menjak nie kesengalan aku
semakin lama semakin dapat di lihat..
entah lah aku sebenarnya seram gak...
seram pasal benda ini lah..
susah jadi seorang perempuan..
bukan bermaksud aku mengkutuk & tak bersyukur
tapi bila persoalan benda sebegini timbul
aku sendiri naik takut...

No comments:

Post a Comment