Friday 16 January 2009

♥ Panggilan yang tidak di kenali ♥

Semalam ntah sapa ntah call aku...
mula tanya dah tidur ke buat apa...
serius aku tak kenal pas 2 aku tanya dia sapa
boleh plak dia kata tak kan tak kenal...
kalau kenal aku tak tanya ngok..!
masalahnya aku betul-betul tak kenal dia...!!!
malas nak layan aku end call jek...
tak de masa nak melayan...
aku tak suka nak menjawab kalau orang
suka call sekadar tuk main-main bila aku tanya siapa...
nasib baik dia tak call lagik...
mau nya kena maki dengan aku ...
dulu aku tak berani cuma harapkan abg2 aku...
skrg abg2 aku dah de tanggungjawab terhadap keluarga
dorang maka aku kena belajar untuk mengelak
dari kena kacau... lantak lah...
sebab aku takut kalau nanti melayan
makin melarat tak kuasa aku....baik aku end call
sambung tgk tv...

No comments:

Post a Comment