Thursday 22 January 2009

♥ Perasaan ♥

Tiba-tiba kakak tanya pasal si piee
pelik aku pon lama tak dengar cerita pasal dia
kalau boleh memang aku tak nak dengar pon
malas dah nak amik tahu pasal dia sekarang
semuanya dah berlalu umpama angin meniup
pasir yang berada di dalam gengaman
lepas putus & tukar number fon aku langsung
lost contact dengan dia tak sangka lelaki boya
jugak yang aku berkenalan, tak padan betul
lepas putus aku tak de pulak bercinta lagik
dah nak masuk setahun aku steady lagik
ada tu 3 tahun pon still steady...
akak aku senang jek cari ganti
ish satu pergi satu datang giler ar
aku sendiri pon tak termampu untuk bercinta lagi
setelah di kecewa kan.......................
harap-harap lepas nie kalau boleh biarlah aku
berjumpa dengan jejaka idaman ku dan kalau boleh
biarlah dia yang terakhir tak nak bercinta dan bercinta lagik
dulu selalu cakap kalau boleh nak kahwin dengan lelaki pertama
iaitu cinta pertama kesudahannya tak menjadi sebab satu usia
mana taw akan datang nie yang lebih matang perlakuannya
dan matang jugak pada usia nya....
sapa dapat ex bf aku tu memang malang coz akan di permainkan
tak sangka aku begitu perangainya....!!!!!
menyesal giler aku accept dia as my sayang.......

No comments:

Post a Comment