Sunday 25 January 2009

♥ Jumpa ♥

Izzat nak jumpa aku eiiyyy aku tak nak jumpa dia
sebab memang aku tak nak jumpa dia
dari aku jumpa dia baik aku duduk rumah
mencik ar nak jumpa-jumpa
aku tak bape suka nak jumpa teman chatting
terutamanya lelaki...!
nie antara msg-msg antara aku dengan dia...
biar lah aku gelarkan dia I saja...

I: ***** ( Nama gelaran aku yg dia panggil )
Aku : Ya saya kenapa?
I: ***** kt muar skang...
Aku:
I: Ye la.. ***** kt blah mane
Aku: oh yeke
I: G la taw
Aku: adalah mana ley bg taw..
I: Nk jumpe
Aku:x nak.. Nk wtpe g taw
I: Nape lak
Aku: Mana ley jumpa
I: Ala

Aku tak nak jumpa dia sebab aku tak ready nak jumpa
lagi pun nak buat pe aku jumpa dia sebab aku dah tak nak
teringkat dengan dia...aku anggap dia kawan jek
tak lebih dari kawan tapi dia tak mengerti payah betul
aku still marah dengan perbuatan dia
lagi pun aku kalau aku tanya member-member aku
pasti dorang tak kasi nya aku jumpa dia
dan family aku pun tak kasi jumpa
beruntung aku sebab ada alasan yang kukuh untuk tak kuar rumah
Maaf ya Izzat bukan mudah untuk aku jumpa kau
dan aku tak nak jumpa kau....tolong mengerti...!!!

No comments:

Post a Comment