Saturday 17 January 2009

♥ Bantal ♥

Suka tidur di kelilingi bantal best sangat-sangat
boleh di katakan atas katil aku banyak bantal
sampai daddy bising coz bantal banyak sangat
sampai dia kata menyemak
bagi aku tak menyemak seronok coz tido di kelilingi
oleh bantal-bantal wangi ku...( psst bukan bantal busuk )
sekarang nie agak tension coz bantal peluk satu pak tam
pakai sedihnya dah satu jek ada nie yg ada cita-cita
nak beli lagi satu bantal peluk macam mana nak elakkan
dari kena marah dengan daddy ngeh3....
ingat agi berbual dengan alang....

aku: Alang, nak tidur dah geram tengok bantal
alang: ok ish achik nie macam mana nanti suami
aku: kalau de suami tak guna peluk bantal
alang: amboi2 gatal nya..
aku: tak guna kahwin kalau tak peluk haha ok nite
alang: nite

haha betol lepas nie boleh di madukan suami ku
dengan bantal-bantal kesayangan aku...





No comments:

Post a Comment