Saturday 10 January 2009

♥ Geram ♥

Geram, geram, geram....
sengal lah devil sampai terkantoi...
sesuka hati dia jek sampai number fon aku
sampai ke tangan bapak dia...
dan paling aku benci dengar perkataan
"menantu"....bila masa plak aku ckp yg aku
nak kahwin dgn devil....
apa dia ingat aku nie apa tak de perasaan ke...
bodoh piang~ bencik...!
aku tak nak kahwin dgn devil...!
aku anggap dia sbg kawan..
tak faham kah dia aku anggap dia kawan
tak lebih daripada seorang kawan...
mana boleh aku ada rasa cinta sebab
aku anggap dia kawan...KAWAN..!!
kenapa dia tak faham...
kenapa susah untuk dia memahami...
dia 2 saja nak kasi aku marah-marah...
angin jek aku dengan dia....!!
kenapa dia x faham2..?????
bencik bila timbul kekusutan mcm nie...
kalau bapak dia call aku tak ke hancusss
konon sport check....lepas 2 kata
fon rosak pakai fon bapak dia sampai lupa nak
deleted msg....nmpk sgt dolak dalik....
menyesal aku kenal dgn org mcm nie...!!!
yang tak pernah nak fahami bila aku kata tak suka
suka mendesak, memaksa......!!!
kenapa wujud org yg sebegini..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment