Sunday 18 January 2009

♥ Merayap ♥

kol 9 nak kena bangun sebab pak tam ajak pi Mersing
kawan bek kahwin so join kot sebabnya nak jalan2 kat
area Mersing aku tak pernah jejak kaki ke Mersing hahaha
nanti nak pakai baju kebaya...nak buat pe jahit kalau tak pakai
aritu jumpa songket hitam giler punya suka coz dah lama mencari
cuma tak taw bila nak jahit tambah lagik dengan 3 kain abg han
beli kat Jakarta berserta 2 lagik kain yang beli kat Kota Tinggi
tahun lepas..kalau jahit pon bila nak pakai bila keluar je pakai
seluar dgn T-shirt...erm.....malam mum nak amik nenek yippy
lama tak tengok nenek rindu...


mata aku perit + berair payah betol ...

Love land kini tiada serinya ermm mungkin lepas nie aku
pon akan menyepi jua....atok pon dah keluar dari love land
mungkin lepas nie tak tahu sapa...
mungkin aku atau orang lain..mungkin bila kehadiran ku
dah tak di perlukan lagi maka aku akan pergi dan akan singgah
satu hari nanti entah lah terpulang pada keadaan....

No comments:

Post a Comment