Friday 17 January 2020

Why Why Grr

Lepas yayaz dah baik demam then suddenly aku tadi bila bangun tekak rasa tak selesa macam kesat-kesat gituk aduhaii jangan lah kena demam or sakit tekak lagik cukup lah aritu bulan puasa kena

Lepas makan aku siap main game dengan yayaz then suddenly aku macam tak tentu arah rasa macam mabuk badan semacam adeyy then perut dah bergelora rasa macam nak muntah tapi aku tahan diamkan diri kejap rilex bukak aircond tutup lampu and si iyah and yayaz aku buat donno jek untuk coolkan diri aku

Then tahan punya tahan lari jugak pergi toilet muntah tu pon kena jolok sikit tekak untuk keluarkan rasa tak selesa then muntah lepas muntah tu perghh tekak tak sedap then feel rasa muntah tu minum lah air banyak-banyak untuk hilangkan rasa tak sedap tu fuhh

Sambung balik golek sekali rasa sakit kepala bangun pergi mintak kat mum ubat sakit kepala so panadol tak de then bedal ubat demam mum

Lepas makan ubat aku baring rasa macam dah okey sikit then suddenly rasa nak muntah muncul lagik berlariss pergi toilet muntah paling tak best muntah kali nie keluar air then rasa pahit giler lepas tu rasa macam nak pitam aduhhhaiiii

Bila rasa macam nak pitam terus aku bersihkan nak minum air memang dah tak lalu kat tekak so baring untuk hilangkan rasa yang tak sepatutnya sambil aku lelapkan mata

Lepas dah okey dalam beberapa jam perut pulak macam bunyi orang lapar kakak cakap pergi klinik then aku rasa tak demam so tak payah lah mum paksa pergi so pergi lah serah diri jumpa doctor

Check semua doctor kata gastrik then dalam perut aku dah macam huru hara so doctor tanya ada perubahan pola ke kat tempat kerja makin banyak kerja or makin tambah masa kerja so aku cakap aku tak kerja aku jaga budak berdua

Doctor tengok muka si yayaz dengan iyah then dia cakap nie sebab stress lagipon orang ingat stress pasal sakit kepala or rasa kepala macam huru hara tapi tak so kiranya gastrik nie pon sebab stress jugak hmm baru aku taw first time aku dengar

Then ubat aku makan tadi tu macam tak ok dengan situasi aku tapi pasal dah rasa semacam kan so dapat lah ubat yang harus di makan

Hmm makan memang makan tapi tetap kena gastrik apa citerrrr...!!!!

Sakitnya aduhaiii cucuk cucuk okey macam nak nangis ku menahan sakit.....

No comments:

Post a Comment