Wednesday 8 January 2020

Kisah Camera Veloq



Patutnya aku tidur tapi aku bebel sikit hahaha

Kisah pasal velog punya camera sikit jek bebel 

Tiga camera tu adalah tools yang aku gunakan untuk record velog aku since 2015 sampai lah sekarang dan Insya Allah masa hadapan

Ok kita mulakan bebelan ehh

Kiri brand nikon aku beli masa February 2015 masa nie dah ada keyakinan nak buat walaupon nak edit masih huru hara tapi bertahan sampaiii end of December sebab tak boleh prossed sebab internet tak ada hmmm

Tengah brand samsung beli November 2016 masa nie internet dah ada balik then aku gadai barang emas so aku amek sikit duit then buy this camera huhu nak flip camera so senang tapi tak de zoom but bedal jek lah janji can flip gitukk

Kanan brand canon beli masa September 2019 tapi rasmikan sepenuhnya on December 2019 beli menggunakan hasil duit jual rumah so aku nak flip camera, boleh zoom in zoom out paling penting tempat low cahaya pon quality video cantik

Alhamdulilah ketiga tiga nie kesayangan aku

Ketiga tiga jugak memory 16GB tapi bertahan walau banyak aku record Alhamdulilah

Cuma yang kiri tu aku dah pass kat si yayaz dia pon rajin buat velog huhuhu layankan jek lahhh

So tu jek lah bebelan aku...

Nak tido nanti alarm kol 6 pagi tak sadar

Xoxo

2:43 pagi......

No comments:

Post a Comment