Wednesday 22 January 2020

Ciri-cirinya Sama



Aku rasa aku ada masalah gamophobia sebab ciri-ciri tu sama dengan diri aku 100% sama..!!

Then aku bagitau didi so didi kata aku also ada asexual hmmm

Yes aku takut bila sentuh isu kahwin sebab aku tak ada boyfriends so macam mana aku nak kahwin tu satu hal lagik satu hal bila aku tengok lelaki aku rasa kosong tak de feeling macam nak kahwin

Aku straight tapi aku tak ada perasaan untuk bercinta aku tak ada perasaan bila tengok lelaki aku tak taw kenapa jadik ginik sedangkan dulu ada jek perasaan nak kahwin tapi bila makin meningkat usia perasaan nak kahwin tu makin hilang

Adakah benar hati aku nie ibarat ice beku yang dulu bibik cakap entah lah

Yang pasti aku takut nak kahwin, aku takut nak berkenalan dengan lelaki

Aku pernah download tinder then aku just ignore bila orang cakap hi aku macam malas nak layan so bila tanya just jawab ibarat tanya satu jawab satu tu jek

Maybe belom masanya lagik kot but aku pretty sure yang aku ada malas gamophobia....!!!

No comments:

Post a Comment