Sunday 5 January 2020

See You Soon

Hari nie babam balik semula ke australia so kali nie pon hantar melalui changi airport so yayaz tak sekolah sebab takut jalan jammed walaupon flight babam malam tapi tau jek lah singapore kalau jalan jammed rabak giler

So pagi pagi keluar breakfast kejap sekeluarga then terus gerak pergi Alhamdulilah tak jammed so lepak lah kat rumah mutemah

Si yayaz ada geng so main ler shahqir pon join pergi lah main outdoor activity tak de lah asyik main game kat phone dengan tengok youtube jek and si sofea also join sekali bagus keluarkan peluh dorang

Aku pulak perut dah start sakit tapi dah makan ubat masih belom okey so aku just makan macaroni dengan ayam goreng jek sebab perut dah start tak comfortable huhuhu

Lepas makan aku siap bawak menstrual pad ke patch apa ntah yang heat tu so lega lah kan sikit perut sambil baring so dah tampal kat perut walaupon kejap kejap kena alihkan or buka grr so last last terlelap

Bila sedar perut feel lega and si patch tu panas giler nasib baik tak melecur perut aku hukhukhuk but feel so sedap but rasanya macam kena use si minyak yuyi lah sebab peruntukkan bajet untuk repurchase tak ada and paling hampeh aku kejap kejap kena bukak alihkan cannot terus pakai hmm

Nasib baik aku bangun my makeup still maintain fuhh risau jugak kalau kalau my eyeliner and mascara comot but semuanya perfect including my foundation yeaay so just touch up and betulkan apa yang patut sebab dah time untuk gerak ke airport

Mujur jalan tak jammed and sampai airport check in segala yang patut

Bye babam see you soon kali nie rasa kejap jek abg balik jaga diri kat sana paling penting jaga kesihatan....

No comments:

Post a Comment