Tuesday 7 January 2020

Salah Lah Pulak

Boleh pulak aku aritu tersalah pakai cermin mata wakakkaka

Masa baru baru tukar feel dia kali nie lain macam sikit sebab belom serasi dengan cermin lebar selama nie use yang si square jek so a bit pelik buat mata aku

Si yayaz punya pon patern lebih kurang jugak dengan aku punya so confuse berlaku actually bukan confuse lah more kepada mamai...!!

Pagi tu alarm bunyi so aku bangun pakai cermin mata then aku berkata apesal lah rasa lain jek agaknya belom serasi sangat kot so aku pon teruskan buat susu si yayaz kasi kat dia then masuk toilet kencing masa nak gosok gigi baru aku perasan yang aku pakai cermin mata yayaz bukannya aku punya cettt

Patut lah rasa lain jekk aku ingat mata aku belom fully serasi rupanya tersalah lah hehehe so start dari haritu aku letak cermin mata yayaz kat meja makeup jadik tak de lah kes tersalah pakai cermin mata

Kebetulan pagi tu pon aku mamai giler tu lah siapa suruh tidur kol 3 pagi alarm bunyi 6 pagi padan lah dengan muka aku...!!!

No comments:

Post a Comment