Wednesday 26 September 2018

Ubat Cacing Sofea

Hari nie sofea ada appointment untuk ubat cacing sekali lagi kakak tak dapat cuti so aku kena bawak hmmm

Tunggu punya lah lama pukul 11:04 pagi sampai dekat pukul 2 petang baru settle aduhaiii

Mula mula sampai jumpa tempat duduk tanya sofea nak milk then dia minum tapi lepas tu macam loya and terbelahak adeyy 

Aku syak dia mabuk sebab orang ramai sebab aku pon dah mula nak mabuk tengok orang ramai dengan budak susah nak explain

Masuk bilik no 3 aduhaii punya lah lama menunggu kalau injection cepat weyy 

Mabuk lah orang ramai menunggu lama no aircond kipas macam tak rasa arghh dulu pergi tak rasa macam ginik tapi nari boleh pulak rasa macam ginik stress aku

Next appointment kakak kena jugak amek cuti aku dah tak sanggup..!!

No comments:

Post a Comment