Saturday 22 September 2018

Luahan Hati Ku

Aritu aku rasa happy coz aku dapat balik Instagram tu but lama kelamaan aku rasa macam something tak kena dengan account tu hati aku asyik nak tukar jek instagram lain tapi otak aku kata tak payah

Berkali kali perasaan tu datang tapi aku tepis sebab fikir berapa banyak kali daa nak tukar stress orang yang nak kena add aku hahaha

Then masa tukar phone a83 tu suddenly tak boleh log in kena hantar security code masa tu aku rasa nie lah masanya untuk aku tukar but aku ingat password email tu ciss 

Bertahan use walaupon nak sangat tukar lain tapi entah lah

Sampai lah satu hari tu aku rasa macam tak boleh nak in lagik so aku zass bukak laptop sign up kalau sign up guna phone nanti keluar suggestion friend from fb

Bila tukar Instagram lain dia punya feel fuhh lain macam perasaan yang dulu tu pon dah hilang so aku can use username "princess" tanpa risau sebab aku suka usernames princess tak taw kenapa

Later aku nak deactivate Instagram yang tu biar lah terkubur untuk seketika belom masanya untuk aku buat kerja deleted satu per satu gambar

Macam lega pulak bila dah luahkan apa aku rasa nie wakakka nonsense seyy 

Lepas tu ada jugak feel macam kenapa aritu tak teruskan jek instagram yang create sanggup deleted tu sebab nak continue yang lama haiyaaa

Tapikan better start new dari terus use yang lama sebab nanti akan rasa feel macam ginik berterusan sampai tukar lain baru rasa macam freshh

Maybe instagram tu harus dibiarkan tak berusik lagik hmm entah lah gasak lah 

No comments:

Post a Comment