Sunday 23 September 2018

Overload Selfie

Tadi lepas zohor yayaz balik sekolah pergi kenduri kahwin sedara and aku as usual siap awal sebab nak makeup and hari nie aku use lagi too faced sweet peach palette

Settle siap pakai tudung makeup kan si kakak ngam ngam yayaz balik school nasib baik aku dah settle kan diri

Dah siap makeup wajib lah selfie kan so sementara menunggu yang lain siap selfie dengan mum kebetulan mum nak amek gambar dengan daddy so apa lagik selfie time 

Majlis kat galeri gulam tampoi dah lah tak bawak kad so dari jauh macam tak ramai orang dah masuk parking melilau mata carik orang kenal sebab takut majlis orang lain kuikuikui

Nasib baik nampak laki kak waydah so fuhh betol lah majlis hahaha so masuk dengan confident sebab betol

So bebual kejap coz mum pon dah tak lama tak jumpa masa dorang hantar card tak dengar panggil dorang bell sekali and sadly bell tu dah tak berfungsi aka rosak

Dah settle bebual carik tempat untuk makan and as usual amek extra suap yayaz sekali then dah nak habis yayaz mintak nak nasi sahaja hmmm tu jek lah kerja si yayaz

Masa amek nasi yayaz jumpa cake macam cake marble so amek lah apa lagik lepas settle makan nasi makan cake ehh macam mana nak diet nie...!!!!

Settle makan selfie time start lah carik port but before carik port touch up lip cream dulu hehehe

Tak pernah aku selfie atas pelamin tadi tiba tiba jek aku buat pengantin dah keluar aku selfie siap gambar pelamin siap fully pelamin nampak grrrr 

Masa fad kahwin dulu pon aku tak selfie atas pelamin dia wakakkaa kakakakka

Jadik lah ekk merasa sedangkan aku tak sure adakah aku akan naik pelamin akan datang :P

Mum bebual dengan kak waydah amek gambar tukar no phone ye lah as usual mum kan baru tukar no phone so semua contact hilang sebab no lama mum kat handphone lama mum buat hal semua no hilang

Then jumpa photo booth apa lagik orang tak ramai ini lah masanya untuk selfie hehehehe

Siap selfie diri sendiri use crown entah haper haper jek aku nie

Hari nie mood a bit ting tong tu yang buat macam gitukk

Malasnya nak bersihkan makeup yang penting tukar baju and amek balik gambar yang guna photo booth untuk jadikan as profile picture gigih i taw hahaha

No comments:

Post a Comment