Wednesday 5 September 2018

Ikea Adventure Gitukk

Si sofea sibuk nampak ikea dok panggil kea kea dia nak pergi ikea aritu lalu pon sama bising then jalan arah lain alahaii nangis wakakka apa kes budak kecik oii

Then pak tam tak sampai hati bawak lah pergi and use tali kat tangan pasal minah sorang nie boleh tahan membuas tak mau pegang tangan so malas nak handle sumbat jek dalam stroller wakakkaka

So bawak lah pergi sempat jugak melantak meatball tapi tak jalan banyak sebab pak tam dah naik mabuk haha terpusing pusing tak heran langsung tali tu apa daa

Tapi sempat lah aku tengok nie lah tu lah then bebel bebel hahaha actually tak payah bebel pon boleh but aku pilih untuk bebel sebab saja nak kasi memekak

Pergi hari biasa ok lagik jangan weekend or hari cuti tak sanggup aku nak hadap orang ramai boleh naik mabuk woo tak sanggup dengan budak lagik haishh no thanks

Then nampak lampu cermin walaweyy bahagianya hidup kalau kat middle tu letak meja makeup by the way dalam gambar tu ada gambar lampu tu haishh gerammm jek

Maybe one day but kena bilik luas lah untuk buat or maybe beauty room bilik khas full with makeup haishh bahagianya hidup ku lolz

Just jalan kat show room jek kat bawah tu jalan tak de apa apa untuk dibeli so nahh no need go situ 

Terus balik dari ikea si sofea start balik dedar haishh musim kan dah panas terlalu terik then hujan lebat so agak kecelaruan so virus pon syok lah merebakk kasi demam batuk selsema package yang selalu kena hmm

Hope tak kena menjangkit lah kalau demam dah serang aduhaiii tak sanggup lah 

Balik isi minyak amek mum then pergi makan mee rebus aku amek gambar but masa tengah on the way isi minyak aku dah edit gambar dengan watermark so macam malas pulak nak edit lagik hahahha dasar pemalas ekk

Kejap lagik nak edit vlog banyak sangat vlog lama yang aku tak edit ada tu dari bulan February punya aku tak edit tak upload hmm pemalas sangat

Lepas tu aku ingat lepas nie nak rajin pakai skin care and rajin simple makeup macam dulu dulu hehehe hope berjaya lah nak buat

Kesian makeup aku jarang sangat use but asyik nak beli jek if ada duit kuikuikui

Okey nak edit vlog bye bye

No comments:

Post a Comment