Tuesday 18 September 2018

Tak Boleh Tidur

Aku tak boleh nak lelapkan mata entah apa yang tak kena pon tak taw lah padahal dah baca doa sebelum tidur hmm

Stress fikirkan period aku yang tak kunjung lagik aku takut if kes lama berulang peruod problem seksa woo ulang alik hospital amek ubat untuk stabilkan everything 

Maybe sebab aku extra stresssssssss few days nie lepas tu maybe aku makin gemok mana tak asyik makan makan makan lelagi bila diet dah ke laut

Aku nie badan tak boleh naik confirm period buat hal tapi tu lah ikutkan kena kurus but asyik diet ke laut acaner tu

Dulu masa sekolah exam stress then period delay now asyik stress jek so petanda jugak benda yang sama macam time sekolah dulu 

Lepas tu few days nie jugak aku stress dengan diri aku sendiri berperang dengan perasaan aku bukan sebab in love nope aku tak akan in love dengan sesiapa pon apatah lagik kahwin

Cuma aku stress dengan kehidupan aku yang ada jek serba tak kena bila agaknya sihir akan berakhir..!!!

Hmm apa nak buat supaya period muncul tak nak jadik macam dulu cukup lah sekali terkena tak nak berulang kembali...

Bila tak datang period terus tak datang but bila keluar amek kau bukan main banyak sampai rasa darah fresh pon keluar ngeri teringat balik seksa woo

Sampaikan bila period aku keluar banyak pon aku risau kena macam dulu nie bila tak keluar lagik lah risau semua serba risau

Aku bukan apa dulu ada duit untuk pergi hospital kasi settle dengan ubat but now duit ngam ngam sebab tu aku kena elakkan dari terjadi lagik

Susahnya bergelar aku semuanya serba stress...!!!

No comments:

Post a Comment