Friday 21 September 2018

Seram: Tak Kuasa Nak Layan

Aku syak benda tu geram sebab aku tak kuasa nak layan kacauan dia lah muahahaha siapa suruh kacau aku kan dah kena ignore wekkkk

Disebabkan tadi makan keseorangan kat dapur then sambil menikmati ayam aku dengar bunyi kesek kesek macam ada benda usik sana sini so just ignore jek lah kan 

Lepas tu rasa macam ada orang duduk bawah meja macam si sofea selalu buat dah lama sikit baru aku jenguk bawah meja wakakaka nasib baik tak tunjuk muka walaupon dalam masa aku risau jugak nak jenguk

Tak lama lepas tu aku rasa macam ada angin lalu kat kaki tapi aku just husnozon kononnya kipas sebab tu rasa gituk wakakka nampak tak lapar punya pasal ignore semua benda

Then dah settle basuh pingan teman kakak makan ehh ehh nampak lalu dari arah depan masuk ke dalam ke tempat rak baju sofea cisss hampagas betul

So aku sengaja buat rasa kat kaki macam tadi masa kipas tengah pusing ehh rasa tu tak sama macam aku rasa tadi sejuk woo 

Maybe dia kacau masa makan aku ignore benda tu bosan blah then show yang dia jalan babisss betol....!!!

No comments:

Post a Comment