Sunday 20 May 2018

Mula Dah Sakit

Eii apa nie masa start puasa tekak rasa semacam and selsema pon muncul aduhaii pe hal pulak baru start puasa dah nak sakit

Memandangkan aku tak puasa lagik so still boleh hadap lah tapi nak kena pastikan semua virus nie berambus before aku dah start puasa hmmm lagik few day dah boleh puasa nie

Ari jumaat aritu aku makan ubat selsema dengan panadol so lepas beberapa hours dah mula rasa gantuk but steady lagik siap pergi tesco wakakkaka

Lepas jek buka ehh mata dah mula gantuk semacam so ala just take nap jek lah mum pon bising tidur sekarang nanti malam tak boleh tidur huhuhu dah macam sofea pulak

But aku tidur lepas buka tu and sampai ler pagi kol 10 amek kau punya lah mengantuk semacam jek boleh pulak bantai tidur sampai gituk nasib baik tak puasa so semua boleh skip wakakakka

Tidur macam dah beberapa hari tak tidur dasyat weyy

And malam tadi kol 11 malam pon rasa mata tak gantuk mentang mentang malam jumaat tu tidur bukan main lama wakakaka

Tapi masuk jek kol 12 tengah malam dah mula rasa gantuk hehehe but pagi tadi nak bangun aduhaii susah giler macam sayang jek nak tinggalkan bantal

Haishhh tekak stop lah sakit tekak and feel tekak kesat dan hidung stop selsema aku nak puasa tak lama lagik please kasi aku focus pada puasa and rasa selesa....

Arghhh gantuk giler mata....

7:34AM (bila nak sampai rumah)

No comments:

Post a Comment