Friday 18 May 2018

Kenapa Kucing Tak Berpuasa

So how puasa tadi and Alhamdulilah semuanya berjalan lancar cuma si yayaz jek setengah hari hahahaha

Yayaz bebel lapar and lapar and lapar aku suruh tengok tv sekali cerita scooby doo buat scene makan apa lagikk rengek lagik lapar lapar lapar wakakaka yayaz kalau yayaz dah besar jumpa blog asu so baca balik nie

Lepas dah diam kejap aku tengah scroll twitter then yayaz dekat masa tu aku tengah tengok video kucing so sekali lagik yayaz cakap kenapa kucing tak payah puasa kenapa manusia kena puasa

Aku dah mengekek gekek gelakkan budak sorang nie tu lah bangun jek sahur suruh makan ke minum tak nak sekali hah amek kan dah lapar

Dok bebel jek dengar azan zohor laju jek mintak buka siap makan extra nasi goreng masa sahur lagik wakakakaa

Keluar kejap pergi jusco carik baju sofea kebetulan baju melayu yayaz dah settle tinggal carik sofea punya sekali tak de pulak ada match color but baju tu besar tak muat hmm

Lepas pusing pusing cuci mata balik masa nak balik bukak grab bukak apps ehh pe hal umobile kakak buat hal so kakak suspect phone dia problem pasal sofea baling hmm

Settle sampai rumah rupanya ramai bebel kat twitter pasal umobile then phone aku pon sama jugak hmmm tunggu jek lah

Lepas buka puasa pergi smart carik baju sofea Alhamdulilah jumpa fuhh jenuh mencarik then promise yayaz bawak makan mcd so bawa makan kasi bebudak enjoy

And again umobile still tak boleh haishh jenuh dok bebel kat twitter nasib baik ada wifi kalau tak confirm stress semua tak dapat buat

Katanya upgrade network ke apa punya lah lama baru okey kejap ada line kejap emergency calls only macam tu berulang kali

Then bila twitter umobile cakap dah boleh aku pon try lah off on kan balik but still cannot grr dekat kol 12 tengah malam baru boleh hmm

Sebab tu entry bebel nie jadik lambat sebab stress tak boleh nak call... 

No comments:

Post a Comment