Thursday 10 May 2018

Appoiment Terapi Bulan May

Hari nie appoiment terapi yayaz untuk bulan may last aritu bulan january kira after 5 bulan lah ikutkan hari nie yayaz ada geng sama sama disleksia but budak tu tak datang hmmm

Appoiment kali nie kol 8:30 pagi and sangat ler kelam kabut dengan mana aku tidur pukul 2:30pagi sebab nak taw keputusan siapa menang wakakaka semangat pulak kali nie al maklum i kan pergi mengundi hahahha

Pagi bangun mengagau carik phone nak tutup alarm rupanya aku tertidur tanpa letak phone kat tepi as usual yang aku buat wakakaka nasib baik lah tersedar dengar bunyi alarm kalau tak terlajak and bangun jek scroll twitter nak taw siapa menang wakakka 

Jalan lenggang giler sampai hospital pon orang tak ramai and ingatkan tutup rupanya bukak and maybe sebab cuti so orang ingat tak de ohh ya cuti 2 hari khamis jumaat tapi kes johor jumaat tu ganti ahad yeaayy yayaz cuti panjang and aku off alarm selama beberapa hari

Ingatkan terlambat then ada time so as usual kena tunggu selama 1 jam untuk yayaz buat terapi so kakak pon kat pakar kanak kanak nak cakap ubat sofea tak serasi then aku pon pergi ke appoiment pakar yayaz untuk bagi taw yang aku dah tukar number phone so apa apa hal appoiment tunda dah ada number phone baru

Nari punya terapi yayaz masih keliru kiri kanan so kena buat bouncing ball every hand sebanyak 50 kali and sedikit test disleksia as usual yayaz bila tengok kertas banyak ada jek alasan and few benda can buat tapi copy balik gambar dia susah sikit buat and tak boleh buat banyak

So next appoiment bulan 8 sambung balik habiskan test tu and doctor cakap yayaz dah 9 tahun still tak boleh nak copy gambar tu agak merisaukan lah but tak pe insya Allah yayaz akan boleh buat jugak hmm

Cerita pasal exam jugak sebab doctor kata nampak cara yayaz suka number then aku cakap ye exam math dapat B lain semua kureng then doctor cakap bagus tu siap cakap good job wawawa and still menunggu kakak kat bahagian amek ubat sebab dapat ubat yang salah ubat yang tak serasi so kena lah tunggu plus orang dah mula nak ramai kan

Balik amek mum then sementara tunggu mum siap aku isi perut then pergi layang layang untuk urut lutut mum and petang baru balik 

Ahhh so lepak but still enjoy peliknya susah sangat nak lelap dalam kereta dulu jalan jauh sikit pon boleh lelap sampai ler ke destinasi di tuju wakakakka

And today Malaysia dapat Perdana Menteri yang baru semoga tun sihat selalu dan dapat jalankan tanggungjawab seperti yang rakyat minta 

No comments:

Post a Comment