Wednesday 2 May 2018

Bomb Mana

Cerita pagi tadi akibat mamai lain yang daddy tanya lain pulak telinga aku dengar hahahha

Sementara menunggu yang lelain buat urusan kat toilet so aku pon amek ler peluang untuk lelap lelap ayam fuhhh nikmat weyy menghilangkan saki baki gantuk ler

Kebetulan malam tu aku cakap dengan daddy aku letak form sekolah yayaz kebenaran untuk disign ada program so letak situ untuk pak tam sign pagi nanti sebab masa tu pak tam dah tidur

Letak atas meja dengan pen sekali sebab risau terlupaaaa and tak ingat kalau buat gituk then boleh lah ingat kuikuikui

So pagi tu daddy tanya ler

Daddy: Bomb tu mana (actually form)

Me masa dalam mamai mamai ayam: Bomb apa ekk *dalam hati berkata-kata* lepas few minute baru teringat bukan bomb but form kuikuikui

Me dalam sedar: Malam tadi pak tam dah sign dah masukkan dalam beg sekolah yayaz..

Fuhh jauh betul beza form dengan bomb amek kau bila mamai mamai ayam macam tu lah lain di tanya lain pulak di dengar hahaha

Nasib baik aku tak bersuara cakap bomb apa wakaka kalau tak mesti daddy pelik pe hal pulak bomb

So moral of the story bila mamai ayam memang macam gituk nasib baik brain dengan telinga dapat connection balik kalau tak jenuh nak explain hahahaha

No comments:

Post a Comment