Wednesday 23 May 2018

Bermula Hari Stress

Esok bermula lah hari stresssss hari yang tersangat lah stress sampai lah 31 mei nanti

Yayaz esok ada exam pertengahan tahun then cikgu arab cakap siapa tak dapat A nanti kena rotan adeyy bila dengar macam gituk yayaz kata tak nak pergi sekolah pasal dia tak reti

Alamakk apa boleh buat dengan budak disleksia yang masih merangkak rangkak dalam pelajaran then aku cakap tak pe pergi jek buat semana yang yayaz mampu

Hope yayaz buat properly and tak buat hal haishh benda yang paling menakutkan aku setiap kali exam hmm yayaz please buat properly buat slow slow buat mana yang yayaz mampu jek

Yayaz complain masa tak cukup hmm buat kita yang normal yes but yayaz sangat sangat tak cukup sebab dia mengeja bila baca satu per satu and sometimes apa yang dia eja kelam kabut

Disebabkan esok exam si yayaz tidur awal kol 8 lebih dah tidur hahaha tak pe take rest esok exam jawi arab dengan pendidikan islam budak seketol nie bukan bawak balik buku pendidikan islam and arab aku tak pandai dulu zaman sekolah mana belajar arab

Tak pe kang lepas sahur study sikit lepas tu sambung tidur menunggu alarm untuk pergi sekolah bunyi

Aku jugak jadi extra stress sebab risau hmm cayok cayok yayaz boleh buat

And today aku dah start puasa muahahaha dah seminggu orang lain puasa then aku baru start muahahaha and today bila lepas asar Ya Allah lembik seketika lepas tu bahu bukan main sakit macam pikul beg isi batu sabo jek lah

Selsema pulak kejap okey kejap tak eii sabo jek lah tapi dah malas nak makan ubat sebab karang macam aritu tidur tak sedar diri bukan main lama aku terbongkang....

Rilex..cool...

No comments:

Post a Comment