Friday 23 March 2018

Haul Ke Nie

Hmm bila dah terjebak memang susah nak patah balik kan apatah lagik bila dah in love so macam tak boleh nak pandang yang lain pulak hahaha

Benda yang nie aku terlintas bila dapat duit br1m nak beli sekali duit br1m tak dapat masih dalam proses so rasa macam tu petanda yang tak de harapan jek untuk dapatkan

Kebetulan duit asb ada hehehe actually aritu jual yang lama sebab yang lama dah tak de dalam file kena buat baru so balance duit yang jual tu aku amek sikit untuk beli

2 item dapat free gift jeju volcanic 3 step


Jeju Volcanic Pore Toner beli nie pon sebab terpaksaaaa tak taw mana silap pore kat muka makin membesar haishh maybe tak bersih kot sebab tu jadik macam tu

Aku pakai toner wonder pore aikk peliknya naik jerawat habis dahi baru aritu licin dari jerawat halus halus pasal pakai toner tu jadik balik

Tujuan pakai toner tu untuk kecikkan pore sekali pore tak kecik jerawat yang dapat

Try jek lah yang nie sebab baca review ramai kata best aku baca kat hermo dengan innisfree punya website ada 2 website yang aku baca 1 malaysia punya manakala lagi 1 kat innisfree world

Sempat screen shot ada tu comment before use kena shake dulu sebab kat dalam tu ada apa benda ntah lupa bagi aku cuma yang aku ingat shake before use every time nak guna


Green tea balancing lotion dulu nak beli nie then SA innisfree kata nie pakai siang boleh malam tak berapa nak kuat moisturizer so dia suggest cream

So aku pakai cream not bad suka bau dia hahaha then aku punya dah tinggal separuh so sementara ada duit better beli simpan as stock so bila si cream habis can use yang nie

Hope nie pon sama best macam cream gitukk sekali bila amek gambar baru perasan normal to combination adeyy aku nie oily combination but few days nie aku malas pakai skincare muka aku jadi kering and ada dry patch kat dahi, kat hidung and kasar kasar kat pipi


Dapat nie as gift pembelian RM120 ingatkan tak de stock sekali rezeki ada stock yeayy nie pon macam sayang jek nak pakai boleh tak nak simpan dalam box sama macam dedulu aku buat kat etude house hahaha

Dalam ada facial foam ramai review cakap best hmmm nanti bila semua facial foam habis then kalau best boleh beli hahaha

Toner sama macam toner aku beli so mana taw bila pergi travel just bawak nie tak payah bawak botol besar kan senang hahaha berangan tak berhagaakkkkkkk

Clay mask yeayy ada 2 trial pack clay mask shuker shuker so tak risau nak pakai terbanyak or seminggu 2 kali hahaha

No comments:

Post a Comment