Sunday 18 March 2018

Nak Instagram

Si yayaz dari awal tahun mintak buatkan instagram cuma aku dok tangguhkan je sebab nanti lah belom masanya lah padahal 2 kali aku pernah buat last last ke laut hahaha

Nie yayaz bebel mintak lagik tapi ayat dia cute
"Asu buatkan instagram untuk yayaz nanti yayaz nak like gambar cat, diy stuff"
Lepas dah buat ayat cute tu mesti lah kan kena buatkan kalau tak nanti sad so mari lah buatkan hahaha

So follow cat segala animal dia suka then craft macam diy lah prank lah then cooking lah then favourite youtuber game dia tak kisah lah tapi instagram tu under aku so aku akan pantau berani nak follow or like or save gambar perempuan seksi lah apa lah siap aku deleted account tu

Dah dapat upload gambar asyik kerja selfie jek caption tulis dalam english katanya semua tulis in english kalau tulis malay nanti orang tak paham wakakaka

Gasak lah nak oii janji jangan follow benda merepek or comment merepek and semua dia suruh follow like comment gambar ala tak kisah pon boleh jek tak de hal lah

Then dia tanya cikgu tuisyen ada instagram tak siap follow each other wakakaka then bila banyak upload gambar cikgu tuisyen bising sebab tak belajar main phone jek taw takut kalau tak ada jek nak diupload gambar 

Tak kisah pon every minutes nak upload tak larang tapi tulah nampak macam tak belajar kan asyik main phone jek tak bagus jugak

Nie dah stop kejap tak sure bila akan start balik gasak lah nakkk oiii 

Aritu sekali yayaz tukar instagram profile picture aku kepada gambar minecraft adeyyy dia ingat aku tukar gambar profile picture instagram dia pakai gambar aku wakakkaa so funny lah yayaz

Hmm mula mula ingat nanti lah baru buat tapi terbuat awalkan hope keluarga side mak yayaz tak jumpa lah instagram tu bahaya weyy kalau jumpa :P

Kelakar lah yayaz hmm belom lagi sofea mintak buatkan instagram macam macam hal bebudak nie but asu love both of you so much

No comments:

Post a Comment