Sunday 4 March 2018

Terjebak Main Game

Haishh terjebak main game farmville 2 and now susah nak stop then semua benda aku tinggalkan media social dok busy focus dengan farm ku hahahhaa itu lah aku sekali terjebak then rasa best susah nak tinggalkan wooo dah lama tak main game yang best sejak menjak use samseng leceh nak download banyak banyak game so sad...

Nie nekad jek download then if full biarkan jek lah dah jenuh clearkan then nanti akan full dengan software entah aper aper jek eiii stress aku lah tapi apa boleh buat redha jek lah

Memula si yayaz main kat rumah mak dia then balik dia download so aku rasa macam best jek lama tak main proper game tu yang gedik download and today kakak also download hahaha amek kau bunyi lembu bunyi ayam belom masuk lagik bunyi kambing hahahha

Just for fun jek tak taw berapa lama bertahan sebab mesti akan kena deleted punya huhuhu apa boleh buat demi nak kan empty space untuk yang lain kan terpakkkkssaaaaa

Malam nie bebudak tidur awal si yayaz tak taw kenapa tiba-tiba kena muntah muntah padahal pagi tadi si sofea demam then kakak tak kerja nie semua dah lena tinggal aku jek kot melayan cerita tapi tv tak de cerita best and rasa macam malas nak sambung main game

Ahhh bestnya enjoy me time and rasa macam nak layan vlog jek lah hahaha abis tv tak de cerita best hmm

No comments:

Post a Comment