Friday 23 March 2018

Innisfree Birthday Kit

Innisfree kasi birthday present ^_^

Check email sekali ada then pergi outlet dia tunjuk email yang innisfree hantar then beri member card so tadaa it's mine bebehhh


Kat bahagian dalam and sooo sayang nak pakai boleh gituk..?? 

Boleh lah ekk seriusly sayang nak pakai but tak pakai nanti expired lah pulak lagik rugi kan so kena jugak pakai but bukan sekarang nanti lah aku try pakai 


Serum innisfree yang palinnngggg famous kira hit no 1 lah gituk ramai kata syok pakai but aku tak terbeli sebab rasa macam tak mampu hahaha 

Tapi dah dapat as gift so boleh lah try pakai mana taw sesuai then bila dah ada duit boleh purchase haishhh benda best tu

Ada tu berbotol botol pakai feedback semuanya positif best seyy cuma tu lah tak termampu untuk beli lagik

Kira boleh jadik wishlist untuk masa akan datang lah *wink wink*


Orchid cream nie pon famous sangat and review semuanya kebabooommm ramai pakai and dorang kata besttt sangat tak rugi beli adeyy 

Tapi tu lah nak beli but nie anti aging so aku kan perasan jiwa muda so aku tak terasa nak beli sebab bagi aku anti aging boleh pakai sejak umur 30 tahun but nahh sekarang ramai yang dah mula pakai anti aging

Kira best lah lelagi dry skin hmmm 

Tapi aku aim nak beli eye cream range nie sebab aku punya dark circle memang hmmm jek lah hahaha 

Aritu nak terbeli tapi tak beli pon sebab masa tu hmm tak pe lah next time lah apa lah 

Sejak dah ada dark circle ketara nie baru nak pakai eye cream kalau tak memang tak nak pakai pon

But if okey why not beli both cream dengan eye cream hmmm or maybe kasi kat mum entah lah tengok lah nanti macam mana


Dah lama aim nak beli tapi tak terbeli beli tak taw lah kenapa hahahha

Nie ada trial pack so boleh try if best boleh purchase walaupon nie kira hit product jugak lah cuma aku belom berapa nak pandai pakai clay mask sangat hahaha

Nahhh aku baru jinak jinak pakai clay mask freeman but review ramai cakap nie best pore pon bersih muka pon bersih mana boleh tahan but aku bertahan until now tak terbeli

Dapat trial pon okey what so boleh pakai dengan harapan pore ku bersih dan makin mengecil gitukk selama nie mana heran sekarang baru terkedek kedek nak jaga muka elok elok hmm


Nie memanggggg the bestttt and packaging dia soooo cute sayang weyy nak pakai sebab ada gambar cake takut lama lama nanti gambar tu terhakis hahaha

Selama pakai yang beli tu memang puas hati aritu ada niat if habis pon nak repurchase balik harga boleh tahan pakai pon muka tak oily sangat lelagi pakai nie dengan wet n wild photofocus foundation memang kebabommm muka tak nampak oily dahi tak oily elok jek macam baru pakai foundation

Kalau habis packaging macam ginik mana boleh dapat lagik kalau ada jual memang beli ginik so tak de risau color hilang gambar hilang haishh pysco betol kalau packaging tak nampak perfectt

Thank you innisfree bagi birthday gift nie semuanya akan ku pakai bila masanya tapi tu lah macammm sayanggg nak pakai hahaha siap bebel kat instagram sebabkan sayang nak pakai ngeh ngeh ngeh

Dapat reply cakap pakai nanti expired hahaha see kalau boleh nak simpan as perhiasan jek tak mo pakai apa jek kannnn

Box tu pon nak simpan sebab terlalu cute

Kalau lah box tu pink bestnya....!!!

No comments:

Post a Comment