Wednesday 14 March 2018

Sofea Kena Injection

Tadi pagi kol 11 appoiment sofea kena injection disebabkan kakak kerja so daddy mum dengan aku yang pergi bawak adeyyy 

Selama nie teman jek tak amek kisah cara now nak kena teliti no lah apa lah ini lah itu lah haishhh sabo jek lah

Aku pon risau jugak sofea tak nak duduk diam diam so hasil cakap dengan dia so tadi Alhamdulilah tak meletis lari sana lari sini duduk setempat main main gituk jek

Tengok baby kena dukung so sofea pon asyik mintak dukung padahal selama nie mana nak dukung hahaha dah pandai dahhhhhhh tapi dari pagi bangun asyik nak dukung jek

So masuk kena ukur panjang lilit kepala berat segala bagai selama nie kakak yang uruskan bila aku buat tadi terkial kial but berat sofea cuma 10.6kg jek nurse cakap ok normal hmm payah nah nak bambam kan si sofea

Lepas tu nurse tanya minum susu tak boleh lompat lari turun naik tangga dengan cakap berapa patah perkataan and apa lagik ekk lupa dah hahahha

Then kena injection kat tangan bukannya peha drumstick sofea adeyy part nie dah ngeri so suruh daddy dukung aku ikut masuk tapi tak tengok sebab ngeri hahahha

Masa dah masuk jarum kot sofea macam rengek rengek but lepas tu dah tak nangis fuhh risau jugak kalau melalak nangis ke apa ke

Keluar jek muka cool tapi bila nampak kapas tu dah merengek nangis tunjuk tangan so mum cakap tukarkan baju lepas tukar baju ada lengan then senyap sebab dah tak nampak wakakakka

Masa amek gambar tangan sofea nak hantar whatsapp kakak sekali nurse nampak then dia tanya amek gambar apa tu wakakakaka takut ehh kena viral no lah tak koser nak amek gambar nurse buat kerja aku amek gambar sofea nak tengok aku boleh tunjuk bukti gitukkkkk

Then yayaz sampai nasib baik kejap je tak berejam fuhh lega dah lah aku kena period pain mana nak tahan sakit mana nak menunggu fuhhhhh

Balik dalam kereta yayaz cakap
Exam dah habis stress yayaz dah hilang
Amboii dasyat nahh si yayaz tapi lega lah exam pon dah habis and yayaz tak lari kelas macam last year Alhamdulilah buat jugak walaupon tak semua asu bangga dengan yayaz taw and asu tak kisah pasal result exam janji yayaz buat

Balik jek rumah badan dah rasa penat semacam and mum pon sama haishh penat dia susah nak describe tapi semacam jugak lah lepas hantar yayaz tuisyen balik aku bantai tidur tu pon lepas sofea tidur terus aku tidur sampaikan nak bangun amek yayaz balik tuisyen pon tak larat nak bukak mata wakakkaka

Tapi tak fully feel lega lah hmmm

Bangun jek dok bedal 2 roti :P

Period pain attact lagikkkkkk

No comments:

Post a Comment