Tuesday 3 April 2018

Haluuuu April

Kejap jek dah masuk bulan ke empat untuk tahun 2018 hmm 

As usual tak ada goal untuk every month apa yang harus dibuat apa yang nak dikehendaki unless if aku diet then maybe aku akan set make sure bulan nie turun 40kg wakakakka 

Cuma aku harap bulan nie aku akan rajin untuk pakai skincare, scrub, mask tak kira lah wash off ke pakai sheet mask ke or maybe ala apa tu nama lupa pulak hah dah ingat sleeping mask ke dengan clay mask

Nak susun balik so akan teratur haishh muka aku nie redness, dark sport jerawat yang aku kopek dengan pore bab jerawat tak tentu on off ikut suka...

Last month aku malas nak pakai amek kau dahi dah mula keluar jerawat halus and banyak bila amek gambar nampak sangat sangat sangattf

So untuk april kena jadi rajin tak boleh malas malas hahhaha poyosss

No comments:

Post a Comment