Wednesday 18 April 2018

Challenge Terbaru

Tadi aku tengok kat group ada girl nie buat misi nak cantik masa raya nanti so dia pon list down kan segala apa yang akan di pakai

So maybe dalam 2 bulan lagik nak raya kan so aku pon macam wahh best jek challenge nie so aku pon nak try buat lah

Untuk kali nie aku cuma nak make sure everyday pakai morning and night routine skincare sebab few day nie malas benor nak cuci muka nak pakai sunblock nak pakai cream muka haishhhh

Then aku decide aku nak try perkukuhkan skincare routine and aku akan buat scrub pakai mask pakai clay mask mulai sekarang sampai last day puasa

So dalam seminggu aku akan pakai scrub then rest kan muka dalam sehari dua gituk kemudian sambung pakai mask tak kisah lah sheet mask or wash off mask lepas tu restkan lagi muka then nak pakai clay mask

Hope aku mampu untuk buat semua tu sampai lah last day puasa hmm nampak ala macam mudah jek tapi nak buat tu perlukan haishh kekuatan rajin jek hahaha bila malas attact alahaiii

Tapikan macam sayang gituk nak pakai sheet mask so aku rasa maybe aku akan pakai wash off mask lah weee

Sayangnya tak de sleeping mask kalau tak fuhh akan ku masukkan sekali aritu nak beli freeman punya yang baru tapi tulah terrrrlajak beli lain wakakakaka

Ohhh ya lupa everyday morning routine wajib pakai sunblock kadang kadang tak pakai morning routine sunblock pon aku tinggalkan wakakkaka nampak nah pemalas giler

So lepas nie cannot malas nak try buat challenge nie hope berhasil dengan jayanya lah

Cayokkk cayokkkk i can do it...!!!

Just nak tengok hasilnya macam mana adakah dapat flawless di hari raya hmmm wait and see jek lah kan

Maybe if ada duit aku nak beli sleeping mask yang ada whitening and hydration hmmm tengok lah nanti macam mana

So hari nie challenge tu dah start...!!

Just muka jek lain lain part tak terlibat wakakakka orang tu siap buat kaki sekali aku nie nak kerjakan muka pon malas lagik nak kerjakan kaki memang tak lah kot

So hope misi kali nie berjayaaa lahhhh

Hmmm i think nak panggil misi nie as flawless di hari raya <3

No comments:

Post a Comment