Friday 27 April 2018

Halulu New Number


Nari aku finally use new number phone kembali semula pada umobile bye bye redONE

Register umobile 24.4.2018 aritu balik dari BSN tukar voucher duit br1m pergi beli minyak hitam kat shell then nampak umobile centre so pergi jek lah

Padahal ingat malas lah nak pergi kat smart jek sebab takut tak sempat sebab pukul 2 petang ada appoiment hospital si yayaz

Then tengok jam okey sempat so pergi lah sekejap and part best orang tak ramai miahahaha

Cuma boleh pilih 3 number sahaja and ada 3 pilihan sahaja agaknya kalau kat smart banyak kot muahahaha but tak pe lah number nie pon macam senang nak hafal dah ler aku nie payah nak menghafal number phone hmmm...

Yang bestnya kat centre tak termasuk GST kalau kat smart ada wakakaka so balance duit register kasi balik kat pak tam

Malam baru aku activekan padahal katanya lepas setengah jam tapi pasal ada appoiment kedebak kedebuk leceh lah nak active kan after setengah jam

So malam tu use untuk call and internet still use redone pasal cukup bulan baru ler tutup account tu hehehe nie misi nak habiskan data redONE

Tadi aku dah settle tukar number phone kat whatsapp then just bagitaw yang penting penting dulu yang penting settlw bagitaw mak cik makcik dengan cousin cousin then cikgu sekolah cikgu tuisyen yayaz then kawan kawan daddy yang forward projek mereka

Lepas tu maybe dalam group tulis kot tukar number lain hmm hontah lah and bye bye crushhhhh

So today secara rasminya gunakan umobile untuk call msg and whatsapp

Then aku bagitaw kak geeyah why aku tukar then mak also tanya why tukar aku cakap dapat yang murah and berpatutan hehehe

So bye bye redONE, welcome umobile

No comments:

Post a Comment