Thursday 12 April 2018

Chit Chat Before Sleep

Sebelum yayaz tidur aku bebual dengan dia berangan sama-sama as usual kerja kitaorang asyik berangan kaya jek haishh entah bila nak kaya pon tak taw

Then aku cakap yayaz aku tak taw nak beli yang mana nanti kena buat solat istikaharah melampau betol lah tapi saja jek nak test yayaz

Lepas tu yayaz tanya solat istikaharah tu apa so explain satu per satu apa tujuan solat istikaharah then cara nak buat cara nak berdoa

So terkeluar pulak story beginikkk

Yayaz: Yayaz ada girlfriend la

Me: Siapa?? Shipa ke Caca

Yayaz: Na..Na..Na...

Me: Aina..!!

Amboiiii bukan main ehh actually dari dulu dia kata aina tu girlfriend dia then ada sekali tu aina usik kawan dia cakap yang yayaz nie boyfriend dia apa lagik kembang semangkuk lah si yayaz ala ala doh donut bila mana yis campur tepung kembang hahaha

Lepas dah tu tetiba yayaz bersuara lagik haishh budak nie banyak akal dia taw

Yayaz: Asu tak de boyfriend ke

Me: Tak de (realiti hokey)

Yayaz: Aritu asu kata ada

Me: Ohh ada Fahrin Ahmad :P [ nampak tak betapa overnya aku :D ]

Yayaz: Asu friend lagi ke

Me: Tak

Yayaz: Kenapa

Me: Sebab hmm asu tak suka dia (padahal dok fikir apa nak usik lagik)

Yayaz: Dia suka asu lagi tak

Me: Entah [ padahal fahrin ahmad pon tak kenal aku :D ]

Fuhhh pertanyaan seorang yayaz berpeluh aku dalam aircond untuk jawab soalan tu hahaha

Well dedulu selalu cakap yang fahrin ahmad tu boyfriend aku so aku rasa syok kot nak usik usik yayaz lagipon tak de boyfriend so nak sebut nama siapa

Yayaz takut kalau aku kahwin ada anak then dia kena duduk dengan mum or pak tam hmm don't worry darling asu tetap akan jaga yayaz sampai yayaz cakap yayaz tak nak duduk dengan asu lagik

Maybe one day if ada jodoh then aku kena explain dengan partner aku yang yayaz perlukan aku disisinya selamanya so dia kena terima yayaz sayang yayaz macam mana aku sayang yayaz

Haishh jauhnya pemikiran sedangkan yang itu jugak lah buatkan aku takut...

Takut nak fikirkan sedalamnya takut nak hadapinya serba menakutkan mengalahkan nak hadapi exam pulak hahaha

Nanti part sofea tak taw lah macam mana pulak adakah kisah sama or masa tu versi lain pulak hmmm kalau wordpress nie wujud akan tercoret lah kisah sofea pulak

Then bebel bebel lagik nape tak de boyfriend lah apa lah so aku tanya yayaz nak ke asu ada boyfriend then keluar lah ayat sedih dia

"Nenek suruh asu kahwin"

Dengan cebik mulut well walaupon gelap tapi lampu tidur yang aku on tu nampak cebik mulut yayaz yang boleh gantung beberapa hanger

Hmmm entah lah yayaz jangan difikirkan dulu just teruskan apa yang didepan mata dulu soal kahwin ke soal boyfriend ke tak payah fikir..

Haishh manja sorang nie ada jek lah

No comments:

Post a Comment