Sunday 17 December 2017

Tiru Dan Buat

Sofea nie satu patern suka perhatikan apa yang kita buat hahaha suka tengok tutorial makeup suka masuk sephora suka masuk guardian or watson hahaha

Pernah sekali aku masuk sephora cuci cuci mata nak main swatch makeup then kakak tak nak masuk dia nak duduk bila duduk jek sofea bising rupanya nak masuk jugak hahaha aku syak besar sikit confirm join asu main swatch makeup :P

Lepas tu suka perhatikan aku pakai skincare termasuk mum jugak nanti diri perhatikan apa yang step step kitaorang buat lepas tu dia akan use tangan dia buat benda yang sama kitaorang buat hahaha funny lah u adik....!!! :D

Tapi sejak dua menjak satu patern baru bila minum susu dia akan tinggalkan sikit sama macam yayaz kecik kecik minum susu tak pernah habiskan wajib tinggalkan sikit tapi sofea selalu mesti tinggalkan 1 oz susu sabo jek lah

Dia akan use botol susu tu keluarkan susu kena kat tapak tangan then gosok gosok sapu kat muka sejibik macam aku selalu buat wakakaka funny der dah banyak kali buat kalau nampak mesti lah amek kan botol susu kalau yang tak nampak entah berapa banyak step daa dia buat

Aritu sekali saja kacau sofea actually powder brushes tu belom use lagik so aku amek brushes tu then kekonon pakaikan kat muka dia bukan main suka so every time aku makeup mesti dia nak lagik but brushes tu dah use kan so cannot lah rosak muka nanti 

Kakak belikan satu brushes untuk sofea ala just sebatang jek untuk main main gituk suka taw bila pakaikan then sofea akan amek nak pegang and dia buat sendiri sama pulak tu cara aku pakai hahaha dia perhatikan then dia pon buat 

Sekarang kecik lagik tunggu dah besar kita shopping kat sephora ehhh *berangan jek la* 

Aritu pernah dengar budak dalam 5 tahun gituk mintak mak dia beli lipstick hahha membebel mak dia then kakak cakap nanti sofea besar entah macam mana pulak cara dia mintak beli makeup muahahaha

No comments:

Post a Comment