Wednesday 13 December 2017

Best Nine

Selalu bila dah masuk december mesti akan ada satu benda yang akan digunakan untuk instagram untuk tengok sepanjang tahun gambar paling banyak dapat like huhuhu

Dulu masa aku use instagram makeup public aku use best nine untuk tengok gambar mana paling banyak like but now instagram tu pon dah tak ada sebab malas nak maintainkan lagik busy tak de time nak main makeup :P

Lepas tu aku saja lah gatai use private instagram untuk tengok lah gambar mana banyak like padahal instagram tu bukannya ramai follow and tak ramai yang like jugak sebab aku kan macam tak kisah sangat janji ada untuk memory huhuhuhu

Kalau private tak boleh lah then sengaja aku public kan untuk beberapa second just untuk saja-saja sebab nak use best nine lepas dah dapat apa yang aku nak terus public kan balik muahahaha

Yayaz tanya
"Asu nape asu suka private kenapa tak nak public..??"
Well one day bila semuanya settle aku akan public kan tak nak private hahaha private kan pon ada sebab sebab tertentu

Nanti bila semuanya dah berakhir baru lah publickan itu kalau ingat lah hahahaha 

Saya suka private kan instagram :P

No comments:

Post a Comment