Sunday 24 December 2017

Daily Contact Lens

Beli daily contact lens last year tak ingat berapa hari bulan yang ingat before 
fad kahwin huhuhu

Mata kanan kiri power lain so kena beli 2 box untuk sepasang mata 
sungguhhhhh complicated betol lah lecehhhh apa boleh buat terima jek 
lahhhh

Ingat nak pakai masa wa kahwin aritu then fikir malas la simpan jek nanti 
boleh pakai sekali hamek tergerak hati check expired bulan 6 2018 and 
aku ada lagik 8 piece yang belom di pakai lagik

Kena habiskan before expired tapi tu lah aku tak de eye drop untuk 
dry eyes kadang kadang bila pakai contact lens lelama kan rasa 
macam dry sejak baca kat twitter ada kes mata dia dry then 
contact lens susah nak bukak lepas dia paksa jugak terjadik something 
haishh selisih lah senang cakap so aku risau jugak walaupon 
tak perlu nak risau kan

Aritu pergi hello kitty then masa patahkan tu tak perasan rupanya
salah satu tu tak ingat kanan or kiri so ada lubang tengok secara
rambang memang tak nampak bila nak pakai bukak walaweyy kering
and air tak tumpah tempat tak basah tu yang pelik haishh rugi both
abis satu dah kering cannot use satu lagik normal abis tak kan nak
pakai sebelah jekkkkk

Tak pe lah pakai kejap untuk selfie ke boleh jugak ekk hahaha tak 
rajinnn tapi aku suka pakai contact lens masa makeup terang gilerrr
rasa macam eiii bestnya hahahha apa jek lah kan

Hamekkk punya lah fikir cara nak habiskan so tak de lah rasa rugi sebab 
dah expired kan hmmm mana nak merayap untuk di pakai ekkk dah 
la jarang merayapppp

Yayaz suka main contact lens aku yang dah pakai bila kena angin 
without air solution contact lens tu akan jadik kecut :D

Hailllaaaaa mata kalau memang ada duit banyak aku buat jek lasik 
senang spek tak payah pakai contact lens pon tak payah beli jimat 
sangattt kalau lah ada duit dulu masa ada duit tak fikir nak buat 
sebab takut but now boleh fikir balik haishh duit tak de lagi nak fikir...!!!!



No comments:

Post a Comment